Na co si dát pozor ! | Elektronická cigareta Gold Drive

Z naší nabídky :
Co by vás mohlo zajímat :
PayPal platby akceptovány

Přijímáme PayPal platby

 

Možnost online platby přes GoPay

 

Přijímáme platby bankovním převodem

Zasíláme do všech zemí Evropy

Zásilky zasíláme do všech zemí Evropy

Facebook

Na úvod » Na co si dát pozor !

Na co si dát pozor při výběru elektronické cigarety ?!



Stále rostoucí zájem uživatelů o elektronické cigarety samozřejmě neunikl pozornosti obchodníků. Stačí zadat do vyhledavače slovo "elektronická cigareta", či "e-cigareta" a zájemce, který se pídí po informacích o ní, je zavalen množstvím neseriozních, často protichůdných informací, zavádějícím názvoslovím, nesmyslnou terminologií a z prstu vycucanými názvy e-cigaret. Zvláště v posledních několika měsících se množí případy, kdy takovýto "obchodník" narychlo vystaví e-shop, zaplní ho dvěma, třemi typy e-cigaret pochybného původu, nazve je smyšleným názvem a ještě se na svých stránkách označí za největšího prodejce v ČR...

Abychom Vám pomohli v této záplavě informací se vyznat, zorientovat se mezi seriozními a neseriozními nabídkami, připravili jsme Vám zde podstatnou radu, podle čeho se orientovat .


Zajímá-li vás, jak dlouho ten který e-shop působí na trhu, můžete to zjistit např.zde : http://www.domena.cz/. Po zadání názvu domény, na které je daný e-shop provozován, se vám zobrazí datum registrace dané domény.




Generační exploze

Pozor na nesmyslné nabídky neexistujících, stále vyšších generací e-cigaret

První elektronické cigarety se objevily v roce 2006, tehdy ještě pouze ve formě doutníků
( E-Cigar ). Měly úspěch, proto se brzy objevily modely ve stylu cigaret se špičkou (tzv. pen modely) a po nějaké době konečně i takové modely, které již na několik kroků při zběžném pohledu od cigaret klasických nešlo rozeznat.

Tyto modely se od předchozích velice lišily (nejen v designu ale i funkčnosti) a představovaly skutečný vývojový skok. Začali jsme je tedy nazývat e-cigaretami druhé generace a pen modely se logicky staly generací první.

Elektronické cigarety 2. generace nyní na trhu najdete v mnoha variantách od rozličných výrobců. Je však nyní zřejmé, že se v tomto případě o žádný vývojový skok u jednotlivých modelů nejedná, a je tomu tak i v rovině funkčnosti. Jde o nepřetržité zlepšování designu i funkčnosti e-cigaret 2. generace.

V honbě za zákazníkem však u většiny prodejců propukly závody o to, kolikátou generaci již ve své nabídce uvádějí. Brzy jsme tak byli svědky příchodu e-cigaret 4. i 5. generace – úsměvné je, že kupodivu nikde nenajdete generaci 3 ( 3G), tu v této honbě zcela přeskočili...

Proto tedy: Pozor na nesmyslné nabízení neexistujících stále vyšších generací e-cigaret, nesvědčí to
o serióznosti prodejce
. Schválně se svého prodejce e-cigaret dotažte, která ecigareta je 1G, která 2G, 3G...atd...jejich odpovědi nám můžete napsat...


Typové označení


Pozor na správné typové označení konkrétního modelu e-cigarety, jeho znalost Vám ušetří problémy při nákupu patron a příslušenství.

Toto téma souvisí s generační explozí. Stejný model e-cigarety často prodejci nazývají svým vlastním jménem a přijdete-li si pak koupit patrony či příslušenství do jiné prodejny, prodavač nebude vědět, které vám má dát. Dojdou-li Vám např. patrony při dovolené v Německu a vy se obrátíte na některého z místních prodejců se žádostí
o koupi patron do modelu EC518/5G ( tak nazývá model DSE 103 jeden z nových prodejců ), nebudou vám rozumět, ani otážete-li se německy... Snadná pomoc spočívá ve znalosti typového označení, kterým je konkrétní model označen ve výrobě (např. KR808 či RN4081). Vše, co přišlo na trh po e-cigaretách první generace, již toto typové označení má a je platné celosvětově.

Pozor tedy na typové označení vaší e-cigarety.


Obsah balení

Pozor na obsah balení, především u nápadně levných nabídek – dokupování potřebné výbavy se může prodražit.

Vždy si zkontrolujte, co všechno je součástí balení e-cigarety, kterou kupujete. Standardní výbava zahrnuje 2 dobíjecí baterie, nabíječku, atomizér s náústkem, několik patron pro začátek, český návod k použití, záruku.
Pokud v balení něco z toho chybí, budete si chybějící výbavu muset dříve či později stejně zakoupit, a to se Vám může prodražit.

Pozor tedy na obsah balení – dokupování se může prodražit.



Vyobrazení e-cigarety

Někteří prodejci používají další z „fíglů“...na jejich e-shopech najdete u všech typů, které mají v nabídce, stejné foto detailu samotné e-cigarety, aniž by bylo přiloženo foto celého balení.
V zápatí stránky bývá ( v lepším případě ) poznámka, že použitá fota jsou ilustrativní.
Z takovéto fotky samotné e-cigarety nemáte šanci poznat, o který typ se jedná. Přidá-li takový prodejce i vlastní, z prstu vycucaný název dané e-cigarety, až vám dojdou patrony, můžete začít pátrat po tom, jaká že vlastně e-cigareta Vám to přišla... :-)
V obchodě v Prokopově ulici není dne, aby se alespoň jeden e-kuřák za den nepřišel poptat, co že to má za e-cigaretu, kterou koupil jinde. Dokonce jsme tam již řešili problém s elektronickou cigaretou, která byla sestavena
z několika rozdílných typů a takto zaslána onomu e-kuřákovi jedním nejmenovaným e-shopem. Není divu, že nedýmala...
Pozor tedy na vyobrazení výrobku


Extrémně nízká cena
Při hledání vhodné e-cigarety pro vás nepochybně na internetu narazíte i na zdánlivě výhodné, překvapivě levné nabídky. Budoucí e-kuřák zajásá nad cenou a ihned vyplňuje objednávku. Bohužel, u těchto koupí nebývá e-kuřák e-kuřákem příliš dlouho...:-) U těchto extrémně levných elektronických cigaret se většinou jedná o tři aspekty, které tuto cenu umožňují :


  • šedý dovoz, bez zaplacení cla a DPH
  • podřadná kvalita, neboť se jedná většinou o výrobky z neautorizovaných továren
  • prodejce nepředpokládá, že na trhu vydrží dva roky...protože u podobných cen není možno zajistit dvouletou záruku
Pozor tedy na podezřele levné nabídky, vybírejte s rozvahou.
bann4.gif



 
 
 
 
 
 
Obsah tohoto webu podléhá autorskému právu. Veškeré kopírování obsahu, textu či fotografií bez předchozího souhlasu provozovatele webu je zakázáno.

Copyright © 2007 Gold Drive, s.r.o.